POBIERZ CAŁE SZKOLENIE - VIDEO i PDF

poniedziałek, 25 października 2010

Cel / Jak poderwać dziewczyne i zawładnąć jej umysłem / Lekcja 6


Ważny jest cel – po co to mówimy i w jaki sposób a po co nie mówimy o swoich kłopotach w pracy.

Pattern – ciąg słów mający na celu pobudzić jej wyobraźnię, sprawić że ona zacznie przeżywać właściwe stany emocjonalne.

Cel – wywołać stan i skojarzyć z sobą. To jest ogólny schemat domu.
Najmniejszą cegiełką są rozmaite ukryte polecenia, które jej wciskamy, np.:
„poczuj się zafascynowana”
„możesz poczuć się zafascynowana”
„możesz czuć, że ktoś cię pociąga”
„możesz zacząć słuchać uważnie tej osoby”
„możesz zacząć słuchać uważnie tej osoby i zauważyć, jak każde jej słowo wywołuje w tobie dreszcze”

Umieszczasz tutaj rozmaite polecenia dotyczące tego, co chcesz żeby ona przeżyła albo co chcesz aby ona poczuła.

Co chcielibyście zasugerować kobiecie?

Że ja jestem tym mężczyzną. „spotkasz tego człowieka, widzisz tego mężczyznę i jeszcze nie wiesz, że jest to jedyny mężczyzna, który potrafi spełnić wszystkie twoje wymagania. Natomiast im dłużej go słuchasz, tym bardziej zaczynasz sięgać w głąb siebie, znajdywać te wszystkie wartości, to wszystko co szukasz w mężczyźnie i stwierdzasz, że ten człowiek to wszystko sobą zaczyna reprezentować”

„co jest dla ciebie ważne w facetach?” czy może zamiast na ten temat kobieta wolałaby zacząć rozmawiać o referendum unijnym?

gdy kobieta reaguje emocjonalnie - „wiesz jak to jest, gdy nagle z jakichś tajemniczych powodów (powoduje to, że jej świadomy umysł nie wie z jakich racjonalnych powodów) zaczynasz odczuwać te wszystkie doznania, które ci mówią, że naprawdę pożądasz tego mężczyznę i dodatkowo możesz zauważyć jak to jest, gdy te uczucia rosną coraz bardziej i bardziej i wiesz, że jeżeli nie zaczniesz działać natychmiast, nie zaczniesz działać natychmiast, to będzie to okazja którą stracisz i słyszysz ten głos wewnątrz swojej głowy, który ci mówi: zrób to teraz, łap to” (czyj głos wtedy słyszy? ;-) WIELOZNACZNOŚCI

„wiesz jak to jest, gdy masz ten głos intuicji, głos któremu możesz zaufać, głos który sprawia, że wiesz, że to co ten głos ci mówi, jest czymś rzeczywiście słusznym. Ja mam taki głos który mi mówi...”
Większość ludzi ma taki głos intuicji, który im coś mówi. Co to znaczy? Czy ja mam taki głos, który mi coś mówi, czy też mój głos jest tym głosem, którym ona sobie ma zacząć mówić teraz różne rzeczy i zacząć się go słuchać? Znowu wieloznaczność.

Wieloznaczność jest bardzo użyteczna, mówię wtedy ciszej, wolniej, daję jej czas na przetworzenie, to nie jest mój zwykły sposób mówienia, tak żebym mógł odpowiednio wypunktować poleceń, które ma wykonać.

Pierwszą taką cegiełką to jest wydawanie poleceń. Zwróćcie uwagę jak działa intonacja głosu:
„Możesz czuć się zafascynowana.”
„Możesz czuć pożądanie.”
„Możesz czuć absolutną fascynację.”

Najsilniej działa intonacja opadająca, bo otwiera w umyśle drugiej osoby taki moduł do słuchania poleceń!
Jest jakiś ciąg zdania, robisz małą przerwę i wtedy umieszczasz polecenie, czyli mówisz o rzeczach opadającym tonem głosu a wszystko w ramach struktury normalnej rozmowy, normalnego zdania...
„mówisz o rozmaitych rzeczach, o tym jak ludzie się kontaktują ze sobą, o różnicy pomiędzy pożądaniem i zakochaniem, i jak to jest gdy zakochujesz się w tej osobie i wiesz że to jest ten mężczyzna, który był ci zawsze przeznaczony i zaczynasz czuć to nieprawdopodobne pożądanie tej osoby”.

W momencie gdy coś mówię robię przerwę, i potem opadającym tonem głosu wydaję polecenie. I to wszystko w ramach struktury normalnej rozmowy, normalnego zdania. Potem zajmiemy się tym, jak to wmontowywać w normalne tematy rozmowy gdy rozmawiamy o filmach, o książkach itd.

W polskim języku, podobnie jak w angielskim i paru innych określone intonacje są przypisane do pewnych reakcji nieświadomych, i tak intonacja do góry – w pewnym sensie zasiewa wątpliwość lub jest odbierana jako pytanie: „czy podoba ci się to szkolenie (intonacja do góry)?” albo „czy masz ochotę na piwo?” Chyba w Poznaniu jest taka intonacja do góry. Jedziesz do Poznania i pytasz się kogoś: czego się napijesz? A on mówi: „piwa (intonacja do góry)” a ty: nie wiem, ciebie się pytam. Podświadomie to odbierasz jako pytanie lub jako wątpliwość.

Daj przykład jakiejś rzeczy której jesteś absolutnie pewien. Np. jak się nazywasz.
”jestem pewien że mam na imię Irek (intonacja wznosząca)”

Którą część polecenia trzeba zaakcentować?

WAŻNE - gdy uda się w umyśle drugiej osoby wytworzyć barwne plastyczne wyobrażenie jakiejś sytuacji, idei czy pomysłu, to ta osoba nie będzie się temu opierać. Dlaczego? Bo ma poczucie, ma wrażenie, że skoro to jest w mojej głowie, to to jest moja myśl, nie opieram się swoim myślom. Ludzie opierają się informacjom, sugestiom, ideom, które postrzegają jako przychodzące z zewnątrz.

Ćwiczenie:
Znajdź przykład jakiejś rzeczy, która jest totalnie poza zasięgiem twoich zainteresowań i na samą myśl że miałbyś to robić jest ci niedobrze. Nigdy o tym nie myślałeś, nie interesuje cię to.
Czy jesteś zwolennikiem Ligi Polskich Rodzin, Samoobrony albo Radia Maryja?
Gdybyś miał spędzić pół jutrzejszego dnia – zamiast tutaj przyjść – razem ze słuchaczkami Radia Maryja pikietując klinikę aborcyjną
wstąpienie do klasztoru

Wstąpienie do klasztoru 1 (przed sugestią):
Odp.: NIE
”ciekawy jestem, czy starczy ci w ogóle odwagi i wyobraźni, aby wyobrazić sobie, jakby to było, gdybyś wyobraził sobie siebie, jak właśnie wstępujesz do klasztoru, podpisujesz cyrograf i widzisz po wyrazie swojej twarzy, wyraźnie widzisz po wyrazie swojej twarzy, że jesteś zadowolony z tej decyzji, pamiętając dzisiejszy dzień, kiedy wydawało ci się to totalnie niemożliwe, myśląc że byłoby trudno wrócić do starej niechęci”

Zmiana tematu na neutralny, po czym wracamy do tematu

Wstąpienie do klasztoru 1 (po sugestii):
„Pomyśl teraz o możliwości wstąpienia do klasztoru. Czy masz poczucie, że stało się to realne? Stworzyłeś sobie to poczucie.”
Odp.: TAK, TO JEST MOŻLIWE, STAŁO SIĘ TO REALNE
Jedno zdanie zmienia nastawienie / postawę

Odkręcenie tej sugestii:
„To wyobraź sobie teraz sytuację, jak rzucasz ten długopis i wypierdalasz stamtąd z krzykiem przerażenia pamiętając ten moment w którym miałeś chwilę wahania”.

O czym świadczy ten eksperyment?
Jeżeli włożysz jej do głowy wyobrażenie, w którym ona widzi siebie, jak robi z tobą różne rzeczy, przeniesiesz to w przyszłość, gdzie wspominasz teraz jako przeszłość, to mózg nie potrafi odróżnić tego.

Np.
„Wyobraź sobie siebie, jak biegniesz nago po Krakowskim Przedmieściu śpiewając Macarenę. Wyobraź sobie siebie, jakby to było, gdybyś za jakiś czas od teraz, np. za parę godzin wyszedł z hotelu Harenda, zrzucił z siebie ubranie i zaczął tańczyć Macarenę, pamiętając ten moment teraz, kiedy śmiałeś się z niedowierzaniem i myśląc, że trudno byłoby ci wrócić do tego niedowierzania.”

Co się zaczęło dziać w twojej głowie, gdy powiedziałem: „Gdybyś miał sobie wyobrazić siebie za parę godzin, jak wychodzisz z hotelu, rozbierasz się do naga i tańczysz Macarenę...” to kto z was miał takie wyobrażenie? Śmiało, żaden wstyd. To fajny taniec.

Co się stało dalej, gdy powiedziałem: „...pamiętając ten moment teraz, kiedy się z tego śmiałeś...” Przenieśliśmy się w przyszłość. A mózg nie zna różnicy pomiędzy wyobrażeniem z przyszłości a wspomnieniem.

„Przypomnij sobie jak myłeś zęby wczoraj rano. Dobra, stop. Przypomnij sobie jak myłeś zęby dzisiaj rano. Wyobraź sobie, że myjesz zęby, teraz, w tym samym miejscu. Dobra. I Teraz wyobraź sobie, że myjesz zęby jutro rano.”
Pojawiły się cztery obrazy. I czy one się czymś różnią. Niczym. Twój mózg nie zna różnicy, nie potrafi odróżnić.

Jeżeli w jej umyśle pojawi się taki obraz, który jest z przyszłości, to jej podświadomość się z tym oswaja. Tak jak np. ty się oswoiłeś z myślą... w końcu czemu nie? Cała idea tego polega na tym, żeby wytworzyć w jej umyśle, zasiać jej pewną ideę, której ona nie miała, np. na początkowym etapie że może zainteresować się mną, w sytuacji w której zwykle tego nie robi, pomimo tego że ja może nie jestem jej typem, w jej typie i wbrew sobie samej.

Bardzo ważny krok – podobnie jak z każdą sprzedażą czy perswazją to nadrzędny cel.
Podstawowy cel tego to przerwać jej nawykowy pattern, sposób myślenia, działania i reagowania!!! Bo jeżeli podejdziesz do niej na ulicy i powiesz tak: przepraszam bardzo, pani mi się bardzo podoba, czy moglibyśmy się umówić. Ile razy ona to słyszała? Tysiące, miliony. W związku z czym ona uruchamia naturalną reakcję, taką, którą ma wyćwiczoną, która jest podświadoma i nawet nie myśli. Wyobraź sobie że siedzisz sobie w domu, nagle słyszysz pukanie, otwierasz, patrzysz a tam Świadek Jehowy. Kto z was miał więcej niż raz? Mówisz: nie, dziękuję. Idziesz ulicą, podchodzi ktoś i mówi: przepraszam, mam tu i pokazuje komplet noży w pudełku. Kto z was miał więcej niż trzy razy? Jaka jest twoja reakcja za czwartym razem? Nawet nie myślisz tylko go omijasz. Idziesz ulicą, podchodzi do ciebie żebrak i mówi: przepraszam pana bardzo tylko na chwilę, wczoraj wyszedłem z Białołęki a mieszkam w Szczecinie.. Jaka jest twoja pierwsza reakcja. Nie myślisz, tylko go spławiasz. Tak samo, gdy podchodzisz do niej i mówisz: Przepraszam panią bardzo, bardzo mi się pani podoba, jest pani bardzo ładna, czy możemy się umówić? To ona słyszała to setki razy. Jej reakcja jest taka sama jak twoja na Świadków Jehowy, noże i żebraka. Spławia cię nie myśląc. W związku z tym musisz to przerwać. Przerwać i zdestabilizować. Wytrącić ją z jej zwykłego toru.

0 komentarze:

Prześlij komentarz