POBIERZ CAŁE SZKOLENIE - VIDEO i PDF

czwartek, 21 października 2010

Jak poderwać dziewczyne i zawładnąć jej umysłem / Lekcja 1

Dostarcze wam tutaj dwie rzeczy:
właściwa mapa – jak się poruszać po tym terenie, bo bez mapy trudno jest poruszać się gdziekolwiek
narzędzia – raczej wyprawa po skarby niż podróż.

Trzeba mieć mapę i narzędzia. Bez mapy nie wiadomo gdzie kopać, bez narzędzi najwyżej można wykopać fajans.

NLP i hipnoza są to dwa podejścia w komunikacji i pracy z ludźmi, które koncentrują się i dostarczają wspaniałe narzędzia wywierania wpływu i wpływania na umysł i zachowanie drugiej osoby. Poznając NLP i hipnozę każdy z nas miał od czasu do czasu taki pomysł, że skoro to jest takie skuteczne i skoro można zasiać komuś jakieś myśli, sprawić że będzie myślał o określonych rzeczach po czym czuł określone uczucia i do tego zachowywał się i robił pewne rzeczy, które ja chcę żeby on robił, i stosujemy to w terapii czy sprzedaży, to czemu nie zastosować tego do uwodzenia kobiet?

Można stosować pewne mechanizmy lingwistyczne z hipnozy, czyli jak mówić do kobiet, żeby w ich umysłach zasiewać pewne myśli, które będą kiełkować, wytwarzać barwne obrazy, wyobrażenia i fantazje, łączyć to ze sobą, wywoływać uczucia, ostre skojarzenia i fantazje seksualne, po czym stwarzać im okazje, żeby zaczęły działać w tym kierunku, po czym połączyć to wszystko ze swoją osobą i to w taki sposób, żeby ona myślała, że to wszystko jest jej pomysł. Czy to ma sens? Czy to jest coś na co mielibyście ochotę?

Zwykłe uwodzenie jest to trochę taki hazard. Patrzysz – jest jakaś super atrakcyjna laska i zastanawiasz się – co by tu jej powiedzieć? Uda mi się czy mi się nie uda? Spodobam się jej czy się jej nie spodobam? Chciałbym zwrócić uwagę na określenie: uda mi się – nie uda mi się. Jest w tym pewien element losowości. Poszczęści mi się czy mi się nie poszczęści.
W angielskim jest takie określenie:
„we like get lucky”

To co tutaj nauczymy pozwoli wyeliminować ten element losowości, który jest może dobry w grach hazardowych i losowych, ale gry hazardowe mają to do siebie że są nieprzewidywalne i w dużej mierze opierają się na szczęściu. Nasze wyobrażenie na temat uczciwej gry hazardowej jest takie, że ja układam karty, ja je rozdaję, po czym mam podgląd w twoje karty i gram na pieniądze które od ciebie pożyczyłem. To jest dopiero uczciwe. Co byście powiedzieli na tego rodzaju grę w uwodzenie? Czy to jest coś na co chcielibyście mieć ochotę? Chodzi o wyeliminowanie elementu losowości.

Quiz:
Czy chcesz umieć robić takie rzeczy: podejść do kobiety, powiedzieć jej kilka zdań, zagotować jej mózg, napełnić jej głowę fantazjami seksualnymi na twój temat, po czym sprawić, żeby te fantazje wywołały w niej stan ostrego podniecenia seksualnego i myśl że to tylko ty, tylko ty i żadna inna osoba, po czym sprawić, żeby po prostu się na ciebie rzuciła. Która odpowiedź jest poprawna?
a)a ja wiem
b)no może
c)chcę
d)TAK !!!

Klasyczne podrywanie i gry hazardowe – co one mają ze sobą wspólnego?
1)kosztuje dużo pieniędzy – zabierasz dziewczynę do kina, kupujesz kwiaty, starasz się o nią, wydajesz majątek na komórkę itd. kosztuje cię to ogromnie dużo szmalu, ogromnie dużo czasu i dostajesz w zamian uścisk dłoni i stwierdzenie: „jesteś naprawdę miłym facetem, przy tobie czuję się naprawdę bardzo fajnie, a muszę teraz pójść do mojego chłopaka. Szkoda, że mój chłopak nie jest taki jak ty, tylko cały czas mnie znieważa, poniża itd. no ale co ja mogę zrobić? Ale miło mi że mogłam z tobą fajnie porozmawiać.” Kto z was się przyjaźnił z superatrakcyjną laską, która się wam zwierzała i byłeś jej przyjacielem? Przyjaciel u kobiety równa się przyjaciółka z penisem. Tak więc jest to bardzo kiepski punkt wyjścia wbrew pozorom.


Trzy elementy, z których składa się NLS:
1.wewnętrzna postawa – twój wewnętrzny stan, trzeba zacząć od siebie, należy zainstalować sobie odpowiednią postawę sprawiającą, że heteroseksualnej kobiecie będzie bardzo trudno ci się oprzeć.
2.wywoływanie stanów emocjonalnych i kojarzenie ich ze sobą – w jaki sposób porwać jej wyobraźnię, w jaki sposób zawładnąć jej wyobraźnią, rozpalić jej zmysły do czerwoności, zrobić krótką przerwę, żeby ona nabrała ochoty na jeszcze, po czym dodatkowo je jeszcze rozpalić. Wywoływanie odpowiednich stanów emocjonalnych i kojarzenie ich ze sobą, bo możesz ją oczywiście rozpalić, sprawić że będzie fantazjować o niesamowitych rzeczach po czym pójdzie do swojego chłopaka i zrobisz mu tym samym cudowną przysługę. To ty masz być w jej umyśle dostawcą takich wrażeń, o których ona do tej pory czytała w romansach i fantazjowała przed zaśnięciem myśląc: o Boże – czemu nie ma takich mężczyzn.
3.jak to zrobić w sposób konwersacyjny – jak to zrobić tak, żeby to wyglądało na zwykłą rozmowę. Np. nie mówisz – „ha, ja cię teraz uwiodę”. Aczkolwiek to nieraz działa, na niektóre typy kobiet. Np. ona się pyta – co ty mi robisz? Mówisz: „zamierzam tobą zawładnąć, twoimi zmysłami, twoimi uczuciami” – to działa na określone typy kobiet – i widzę jak jej fantazja się rozpala jak reaktor atomowy w Czernobylu, to też działa. Generalnie chodzi o to, żeby to robić w sposób konwersacyjny, tak żeby pozornie tocząc zwykłą rozmowę, rozmawiając na różne zwykłe tematy ona nagle stwierdziła, że jesteś niebywale interesującym mężczyzną, że ona ciebie pragnie, i w ogóle ma na ciebie tak wielką ochotę, że w momencie, kiedy mówisz jej: „jestem umówiony z pewną moją koleżanką” to ona mówi: nie, nie, nie, słuchaj, czy nie możesz odwołać tego spotkania, ponieważ chciałabym o czymś porozmawiać z tobą w swoim pokoju. Osobiście, na osobności. Będzie to dla ciebie ważne.

Podsumowując:
1.POSTAWA
2.wpływanie na kobietę
3.robienie tego w sposób konwersacyjny, niezauważalny

Część z rzeczy o których będziemy mówić może się wydać wysoce nieprawdopodobna. Będziemy prezentować, podsuwać pewne techniki i gotowe kroki do zrobienia, pewne rzeczy które można powiedzieć. Część z was może sobie pomyśleć: nie, niemożliwe żebym ja to powiedział, niemożliwe, że to może zadziałać. Zapraszam więc, żebyście zawiesili swoje wyobrażenia i oczekiwania i zweryfikowali je później.

Bardzo ważna jest zmiana postawy, zmiana swojego nastawienia, ponieważ większość ograniczeń, większość barier, które napotykacie kryje się w naszych własnych umysłach. Jedną z naczelnych zasad, którymi się kierujemy jest:
Jeżeli coś co robisz nie działa, przestań to robić i zacznij robić coś innego.

Często ludzie robią coś, to nie działa więc próbują robić tego więcej. Np. jesteś miły dla jakiejś dziewczyny. Pamiętam to jeszcze z czasów mojego liceum. Była taka super laska w mojej klasie, na którą się strasznie napalałem i postanowiłem ją poderwać i być w związku z tym do niej strasznie miły. No to ona mówi: poczekaj, możesz mnie odprowadzić po szkole. Ja czekałem 15 minut, 20. Ona wychodziła pół godziny później i mówi – co, jeszcze czekasz? Ja to lubię, jak facet jest zdecydowany. Następnego dnia spotkałem ją w szkole i byłem jeszcze milszy, może byłem za mało miły? I jeszcze i jeszcze i jeszcze. I im więcej w to ładowałem wysiłku, tym mniejsze postępy robiłem.

Fajna jest ta metafora z pociągami. Kiedyś gdzieś dowiedziałem się, że jak jest pociąg i lokomotywa, która ma silnik powiedzmy o mocy 2000 koni mechanicznych i ma maksymalna prędkość 100 km/godzinę, to żeby zwiększyć jej prędkość do 150 km/h to trzeba ponoć nie podwoić, nie potroić ale uczterokrotnić moc – dać jej 8000 koni mechanicznych to zacznie jechać 150 km/h. Ale żeby dodać następne dwadzieścia, żeby jechała 170 km/h to w ogóle przestaje się opłacać, bo jest tarcie oporu który powstaje między kołami i szynami. No i są różne pociągi: osobowe i pospieszne, są ekspresy, w Anglii jest One-to-five, czyli jedzie 125 km/h, we Francji jest „deżawe”, ale Japończycy mają pociąg, który się porusza na jednej szynie i rozwija prędkość 500 km/h. Ale co jest ciekawsze – moc silników w lokomotywie jest znacznie mniejsza niż przeciętnego pociągu, który jedzie w Europie po szynach. Dlaczego? Ponieważ on jedzie na poduszce magnetycznej. Zamiast zwiększać moc zbudowano poduszkę magnetyczną, która eliminuje tarcie. Jeżeli tylko się wyeliminuje tarcie to nagle okazuje się, że można zacząć jechać z prędkością niewyobrażalną dla tradycyjnych pociągów. Zawsze wyobrażałem sobie, że ta poduszka to jest tylko 3 mikrony, które umożliwia przy 1/3, 1/4 starej mocy uzyskać tę samą prędkość. To co tu oferujemy, NLS, jest w pewnym sensie taką technologią poduszki magnetycznej, zamiast przełamywać opór, rozpuszczać go, przełamywać, nauczycie się w jaki sposób postępować, żeby w ogóle go nie było, żeby zamiast oporu był napór. NLS jest instrumentem, który zastępuje opór naporem.

Gdybyś sobie umiał wyobrazić, parę dni po tym seminarium, jak podchodzisz do super atrakcyjnej laski z gatunku tych, do niedawna jeszcze jak na nie patrzyłeś to włączało się takie myślenie: o kurcze, taka ładna, to nie zwróci na mnie uwagi, pewnie lepsi, bardziej atrakcyjni faceci do niej startują, co się będę wygłupiał, nie, po czym pojawiało się bardzo nieprzyjemne uczucie.
Zamiast tego, tylko wyobraź sobie, parę dni od dzisiaj, widzisz bardzo atrakcyjną kobietę, bo tylko takie cię będą interesować, (tak, to jest seksistowski warsztat, szowinistyczny), podchodzisz do niej, zaczynacie rozmawiać i widzisz w jej oku błysk fascynacji, słucha cię z pojawiającymi się wypiekami na twarzy, po czym mówisz: „no to miło było, szkoda, że nie będziemy mieli już okazji tego kontynuować...” to ona mówi: „a dlaczego nie? Czy możesz do mnie zadzwonić?” albo wręcz po prostu rzuca się na ciebie i próbuje cię zaciągnąć do łóżka.

To czym się będziemy tutaj zajmować, to danie sobie możliwości wyboru. Zwróćcie uwagę, że bardo dużo mężczyzn jest z kobietą nie na zasadzie, że on ją wybrał, bo mu się podobała, bo spełniała jego kryteria, lecz na zasadzie tego, że Boże, żadna mnie nie chce. W końcu się napatoczy jakaś, która się spojrzy na niego nieco łaskawszym wzrokiem, to rzucam się na nią. Boże, nawet do łóżka ze mną poszła. To super, żenię się z nią. Nie wybierać z frustracji tego co jest. Kobiety oczywiście bardzo sprytnie potrafią to wykorzystać. To co my tutaj zrobimy, to damy odpowiednie narzędzia plus zainstalujemy odpowiednią postawę. Ja tutaj podkreślam, że to są dwie rzeczy które są niezbędne. Możesz mieć bardzo dobre narzędzia, możesz nauczyć się na pamięć rozmaitych rzeczy jak wpływać na kobietę, natomiast jeżeli nie będziesz mieć odpowiedniej postawy, odpowiedniego stanu, to kobiety to wyczują. Wyczują że nie jesteś szczery, wyczują, że ty to tylko gadasz takie rzeczy. I odwrotnie – możesz mieć odpowiednią postawę, natomiast jeżeli nie będziesz mieć odpowiednich narzędzi, to będziesz uznany jako zarozumiały palant, który nie jest w stanie nic odpowiedniego z siebie dać. Inny słowy:

NLS to nie jest coś, co się robi kobietom, to jest coś, co się robi z kobietami.

1 komentarze:

siema, pytanie do autora. Jak się zachowywać kiedy pasowałoby pomóc jakieś kobiecie np. zdjąć bagaż, pomóc sąsiadce znieść coś z góry albo nawet spełnić prośbę siostry. Jak to zrobić, żeby nie wyjść na dupka albo na pieska. A może lepiej zostać chamem i w ogóle tego nie robić.

Prześlij komentarz