POBIERZ CAŁE SZKOLENIE - VIDEO i PDF

piątek, 12 listopada 2010

Nauczycie się teraz mówić kobietom różne rzeczy / jak poderwać dziewczyne i zawładnąć jej umysłem / Lekcja 18

Co umiem już robić:
1.wpłynąć na swój wewnętrzny stan
2.zwolnić tempo swojego głosu
3.używać pauz
4.powiedzieć komplement
5.powiedzieć jakieś otwarcie

Nauczycie się teraz mówić kobietom różne rzeczy, które teraz mogą ci się wydać dziwne, bo jak już powiesz komplement, to co robisz dalej? Co mówisz dalej?

Co po komplemencie?

„przepraszam, że pani przerywam (pauza) ale muszę coś pani powiedzieć. (pauza) ma pani niezwykle dynamiczny sposób poruszania się i jednocześnie jest w nim mnóstwo gracji. Nie mogłem się powstrzymać, żeby nie podejść i pani tego nie powiedzieć. A tak przy okazji mam na imię Andrzej” (co dalej ???)

Jaki jest temat, który zawsze kobiety fascynuje, albo 99% kobiet wciąga i sprawia, że nadstawiają uszy? Jest jeden, który zawsze wszystko przebija i jest dla niej najciekawszym i najbardziej fascynującym tematem? ONA SAMA

Zresztą tak jak wszyscy. Zauważ co się dzieje gdy coś czytasz i ktoś ci mówi: słuchaj muszę ci coś powiedzieć na twój temat. HMMM????

One mają tak samo tylko jeszcze bardziej.

Najbardziej standardowe otwarcie, najbardziej standardowy zwrot, po tym jak już się przedstawisz to:
„Mam na twój temat pewną intuicję.”
Co to znaczy? Tak naprawdę nic. Dlaczego ja nie mówię: mam na twój temat pewne uczucie? A także nie zdanie. Bo zdanie to jest opinia. A ona może powiedzieć: gówno mnie obchodzi jakie masz na mój temat zdanie. Chcę ci powiedzieć że coś do ciebie czuję. A spadaj. Ale: mam na twój temat pewną intuicję... Co ona może sobie pomyśleć wtedy? On coś wie o mnie czego ja nie wiem ;-) Jakie jeszcze można otwarcie zastosować? Co jeszcze wzbudza ciekawość?

„Czy my skądś się znamy?”
Jest to dobre otwarcie, ale ostrożnie z nim, bo jest ono dość powszechnie stosowane. Można to obrócić w żart.


Jest kilka otwarć takich żartobliwych, które są na granicy taniego podrywu, i trzeba umieć to po prostu szybko obrócić w żart (ja miałem swego czasu duży opór przed zrobieniem tego, ale przetestowałem to i działa):

„Przepraszam bardzo, czy pani (pauza) skąd my się znamy? Ja panią skądś znam. Hmmm. A wiem Zdjęcie pani twarzy było na okładce książki o aniołach, którą ostatnio czytałem.” (ona się śmieje) „Cieszę się, że się pani roześmiała, bo to oznacza, że jest pani kobietą, która ma poczucie humoru a mnie interesują tylko takie kobiety. Proszę pozwolić, że się przedstawię. Nazywam się Andrzej. Podszedłem nie bez powodu. Mam na pani temat pewną intuicję.”

Jak jeszcze można otworzyć rozmowę? W każdy dowolny sposób, który destabilizuje jej oczekiwania.

Kto z was dotarł do momentu w którym rozmawiasz i rozmowa zaczyna się toczyć? Co?
„Mam na twój temat pewną intuicję. Nie mam dla ciebie za wiele czasu”
Pamiętacie to? ZASADA NIEDOSTĘPNOŚCI – jeżeli jesteś stale i zawsze dyspozycyjny, to przestajesz być atrakcyjny. Kto z was przeszedł przez takie doświadczenie, kiedy podrywałeś dziewczynę i ona wiedziała, że zawsze jesteś do jej dyspozycji, nawet jak zadzwoni w sobotę o godz. dziewiątej to będziesz do jej dyspozycji. Albo mówiłeś: „zadzwoń o dowolnej godzinie – będę czekał, zawsze kiedy będziesz chciała jestem gotowy się z tobą spotkać.” I zwykle czekałeś i czekałeś, czekałeś i czekałeś.

Kiedy jesteś trochę niedostępny, twoja atrakcyjność zaczyna rosnąć. To jest jedno z praw psychologii społecznej. Mamy tylko 100 sztuk po tej cenie. Kto pierwszy ten lepszy. Promocja się kończy dzisiaj o północy. Zaczyna to być bardziej atrakcyjne?

„Mam na twój temat pewną intuicję. Mógłbym ci powiedzieć na twój temat coś, czego się nawet nie domyślasz, ale nie mam w tej chwili dla ciebie dużo czasu, ponieważ mam ważne spotkanie, ale jeżeli usiądziesz ze mną na 10 minut tutaj na herbacie, to powiem ci coś na twój temat.”

Działa 7 na 10. A jak nie działa, to jest kolejna ważna rzecz: nigdy nie przywiązuj się do myśli o tej konkretnej dziewczynie. Wiesz skąd się bierze większość problemów z nieszczęśliwym zakochaniem i frustracją? Bo myślisz: ta, tylko ta, jedna, jedyna.

Po tym warsztacie zaczniecie podchodzić do wielu lasek, zaczynać, umawiać się i zaczniecie robić coś takiego, jak wielokrotne otwarcia. 5,6, 10 rozmów z różnymi laskami. Z siedmioma się umówisz, będziesz miał na tapecie pięć, będziesz dzwonił, rozmawiał z nimi, spotykał się. I raptem, gdy okazuje się że masz tego dużo, jedna mniej, jedna więcej, wszystkie śliczne, raptem spada to napięcie. I paradoksalnie: kiedy się wyluzowujesz, i one widzą, że nie jesteś zdesperowany i możesz w każdej chwili się wycofać i ją zostawić, paradoksalnie twoja atrakcyjność rośnie i role się odwracają. Zawsze bądź gotów do tego, żeby się odwrócić na pięcie i pójść do następnej.

Zawsze bądź gotów do tego, żeby się odwrócić na pięcie i ruszyć do następnej.

Jak już będziesz miał na tyle wprawy, że możesz dowolnie w ciągu dnia dwie, trzy, cztery pięć, to wtedy możesz sobie podnieść poprzeczkę i zacząć ćwiczyć strzały snajperskie.

Na zaawansowanym NLS będziemy wam podawać, jak zacząć stosować różne prawidła psychologii, żeby trafić dokładnie tą, nawet jeśli na początku ci nie pójdzie. Natomiast to, co od razu daje ci przewagę, to jest twoja demonstrowana gotowość wewnętrzna do tego, by się odwrócić na pięcie i sobie pójść do następnej.
„Mam bardzo niewiele czasu, ale chętnie usiądę z tobą na 10 minut na herbatę i powiem ci coś bardzo ciekawego na twój temat”

Jak już ona pójdzie i usiądzie, to o czym mówisz z nią dalej, co robicie?

Co dalej?

Co takiego jej powiedzieć na jej temat, czego ona nie wie? Np.:
„Wyglądasz mi na osobę, która ma niesłychanie twórczą i elastyczną wyobraźnię.”
Która powie – nie, ja mam sztywną wyobraźnię i ni cholery nie mogę stworzyć.
Mało kto komplementuje kobiety na temat jej wyobraźni, umysłu.
„Wyglądasz mi na osobę, która ma niesłychanie elastyczny i twórczy umysł. Prawdopodobnie często lubisz się bawić swoją wyobraźnią.”
Jasne że tak, która powie że nie?

Na zarzut: skąd wiesz? Odpowiadamy:
„a to jest moja tajemnica. Opowiem ci później.”
„Bo interesuję się tym jak działa ludzki umysł. Czy zastanawiałaś się kiedyś, jak to jest, że kiedy myślisz o kimś, kogo lubisz, wspominasz różnych ludzi, to od razu wiesz kogo lubisz a kogo nie?”
Nie, nie wiem jak to jest. I już ją wciągasz w rozmowę.

Inne tematy: to co zaobserwujesz, np. czyta jakąś książkę, bawi się czymś, ogląda coś na wystawie.
„Mam intuicję na twój temat. Zauważyłem, że oglądasz na wystawie sandałki. Wyglądasz mi na kobietę, która potrafi docenić zgrabnie skrojony but. Czy jesteś designerem?”

Naprawdę to nietrudno. Niektóre rzeczy są oczywiste. Jak widzisz laskę która idzie i jest taka puszysta, to np. mówisz: „mam intuicję na twój temat. Mam wrażenie, że jesteś kobietą, która uwielbia rurki z kremem i pączki.”
Ale umysł i wyobraźnia są tematem, który wszystkich wciąga.

Czasami zdarza ci się prezent od losu. Kiedyś siedziałem w Krakowie w barze. Pusty bar, siedzi barmanka, taka całkiem niezła blondyneczka i coś tam czyta pod ladą. Zaglądam. Ciekaw jestem co czytasz? I co widzę? Tajemnice umysłu – jakiś tam autor. I co mówię? Fascynujące. Widzę że się interesujesz umysłem. Tak. To bardzo ciekawe. Oczywiście. Co to jest? Pacing.

„ja też jestem psychologiem, ale psychologiem szczególnego rodzaju. Zajmuję się tym, jak działa ludzki umysł i tym, w jaki sposób ludzie zaczynają zwracać na siebie uwagę i dobierają się ze sobą. Czy zastanawiałaś się kiedyś jak to jest, że czasami patrzysz na kogoś i od pierwszego momentu czujesz, że zaczyna w twoich żyłach żywiej krążyć krew.”
Co to jest? Sugestia, polecenie. Czasami los ci daje prezenty. Ale wystarczy szerzej otworzyć oczy – prezenty są wszędzie.

Warto jak najszybciej przechodzić na nią.

Np. kosmetyki ;-)
„Wyglądasz mi na osobę, która naprawdę bardzo starannie dobiera kosmetyki.”
Każda z nich myśli, że starannie dobiera ;-) to są tzw. truizmy
„a doświadczenie mówi, że to się łączy z bardzo twórczym umysłem i bogatym wnętrzem”
Tu jest komunikat, który ona odbiera: temu facetowi nie chodzi wyłącznie o moje ciało, nie chodzi mu o moją zewnętrzną powłokę ale chodzi mu o moje wnętrze ;-)

Co dalej można jej powiedzieć? Jak już z nią siedzisz i rozmawiasz to dalej pod dowolnym pretekstem przechodzisz do cytatów:

„wiesz co, inną interesującą sprawą jest to, jak działa ludzki umysł. Oglądałem ostatnio w telewizji na (jakiś rzadko oglądany kanał, np. Discovery) program, w którym psychologowie mówili o tym, na czym polega proces zakochania się. Czy pamiętasz jak to jest, kiedy zaczynasz się w kimś zakochiwać, ten pierwszy moment w którym czujesz, że coś zaczyna cię ciągnąć do tego człowieka. To jest tak, jak gdyby świat odsunął się na dalszy plan i jest tylko ta twarz przed tobą i ten głos, który do ciebie dociera, i każde słowo które mówi, rezonuje w twoim umyśle, w twoim ciele i zaczynasz odczuwać rodzaj radosnego podniecenia, magnetycznego przyciągania do tej osoby.”

0 komentarze:

Prześlij komentarz