POBIERZ CAŁE SZKOLENIE - VIDEO i PDF

piątek, 12 listopada 2010

Gdzie spotykać kobiety jak poderwać dziewczyne i zawładnąć jej umysłem / Lekcja 14

Gdzie spotykać kobiety:
w Warszawie ;-)
w Trójmieście ;-)
wbrew pozorom najgorszym miejscem są nocne kluby, i to z paru względów:
potwornie głośna muzyka – ja nie chcę przekrzykiwać muzyki, ja wolę mówić ciszej, tak żeby ona mogła skupić całą uwagę na mnie i zacząć słuchać uważnie tego wszystkiego, co ja do niej mówię ;-)
kobiety w takich miejscach jak nocne kluby wiedzą, że jest to teren łowiecki i ich głównym zajęciem jest podpuszczanie i naciąganie facetów na drinki i naciąganie na czas a potem urywanie się– mają wysoko podniesioną w górę tzw. „sukotarczę” (bitch shields) – przecież nie będą poznawać wartościowych facetów w takich miejscach, one idą tam się zabawić, a nie po, żeby sypiać z facetami. Z reguły. Są wyjątki. Są kobiety, które chodzą z każdym spać, czy niemal z każdym, natomiast generalnie nie jest to dobre miejsce.
sklepy
ulice
miejsca gdzie kobiety jedzą – można podejść i zacząć rozmowę
cały świat ;-)

ŚWIAT JEST PEŁEN KOBIET!



Jeden gostek polemizuje, uważa że to właśnie nocne kluby są najlepszym miejscem na podrywanie kobiet, ponieważ:
dużo kobiet przychodzi po to, żeby poznać facetów
jest dość duża otwartość na to co się dzieje
czasami chcą naciągnąć faceta na drinki
czasami jest zwykła prostytucja, są różne sytuacje
ale po pewnym czasie nabiera się wprawy w ocenianiu tych sytuacji i staje się to bardzo łatwe a przy tym jest to bardzo kontrolowalne otoczenie

Ja przyznam się, że dla mnie dużą trudnością jest prawienie komplementów na ulicy i zamierzam się do tego jeszcze przyłożyć.

W nocnych klubach można oczywiście poznać kobiety, natomiast są niewielkie szanse na to, że „domkniesz deal”. One tam są nadmiernie czujne. Wtedy ten czynnik – wewnętrzny stróż – jest bardzo u nich rozbudowany. Jest to diabelnie trudne, żeby to obejść. Ja mówię tutaj konkretnie o domknięciu całkowitym. Możesz sobie z nią fajnie porozmawiać, natomiast domknięcie całkowite jest dość trudne. Taka jest przynajmniej moja opinia. Oczywiście są ludzie dla których są to tereny łowieckie i oni tam odnoszą sukcesy. Z reguły jest to dość trudne choćby ze względu na hałas tam panujący. Trudno jest znaleźć sobie takie miejsce, gdzie można sobie spokojnie porozmawiać. To co można naturalnie zrobić, to wyjść poza takie coś i zaczekać, aż kobieta wyjdzie. I zacząć np. „prawda, że tam jest straszny hałas i trudno naprawdę słyszeć co mówi druga osoba?”

Pozornie nocne kluby i dyskoteki nie spełniają jednego z ważniejszych warunków w NLS.

NLS jest:
1.elegancki
2.skuteczny
3.niedrogi

Osiągnięcie perfekcji w środowisku dyskotekowo-klubowo-nocnym jest oczywiście możliwe jak wszystko, ale jest dość kosztowne – opłaty za wejście itd.

NLS wbrew pozorom jest tani! Ta inwestycja, którą tutaj zainwestowaliście, zwróci wam się wielokrotnie:
nie będziesz jej kupował kwiatów
nie będziesz jej zapraszał na rozmaite rzeczy
nie będziesz się z nią umawiał na randki.

Podstawowa zasada: randki są dla kobiet z którymi już sypiam, jako specjalna nagroda za pewne rzeczy, za odpowiednie zachowanie, a nie na zasadzie aby jej zaimponować swoimi pieniędzmi, pozycją, znajomościami, samochodem itd. Ja tego nie muszę robić, bo ja już jestem takim rodzajem człowieka, takim rodzajem mężczyzny, który potrafi w niej wywoływać odpowiednie stany.

Wiemy jak kłaść cegły i jak je ze sobą łączyć. Teraz na wyższym poziomie, to są rozmaite patterny. Patterny są to odpowiednie wzorce językowe, które gdy je mówisz, mają na celu wywołanie odpowiednich stanów emocjonalnych.

W jaki sposób tworzyć wzorce językowe, które wywołają w niej odpowiedni stan?

Jaki stan byście chcieli wywołać w kobiecie? Zaufanie. Na początek. Bardzo dobry początek ;-)

zaufanie
Przypomnij sobie jak to jest gdy komuś ufałeś, gdy spotykasz osobę, której ufasz? Jakie są elementy składowe tego stanu?
1.Bezpieczeństwo. Czujesz się bezpiecznie z tą osobą. (to są automatycznie polecenia, które będziesz ukrywał w strukturze tego patternu! Co jeszcze składa się na zaufanie?)
2.Szczerość. Wiesz, że możesz sobie pozwolić na szczerość wobec tej osoby. (Chcemy być koneserami ludzkich emocji! Co takiego się dzieje, kiedy zaczynasz przeżywać różne fajne stany? Gdyż to ułatwi ci robienie plastycznych opisów różnych stanów. Co jest jeszcze składową stanu zaufania?)
3.Otwartość. Zaczynasz być otwarta.
4.Wspólne doświadczenia. Albo przeżyłaś albo zaczynasz mieć ochotę przeżyć z tą osobą rozmaite fajne wspólne doświadczenia.

Można jeszcze wymyślić parę innych składowych. Jak to teraz ująć w elegancki pattern? W elegancki wzorzec?

W trakcie rozmowy o rozmaitych sprawach mogę przejść do tematu zaufania:
„jak to jest, że niektórym ludziom np. wcale nie można zaufać (kotwiczę na jej chłopaka) a inni ludzie automatycznie wzbudzają w tobie zaufanie. Po prostu patrzysz na tą osobę i z jakichś tajemniczych względów czujesz się całkowicie bezpiecznie i im dłużej przebywasz z tą osobą, wiesz, że możesz sobie pozwolić na to, aby być wobec niej absolutnie szczerym, tak że w którymś momencie zaczynasz być otwarta na nowe doświadczenia, na to, co się może przytrafić z tą osobą, masz ochotę z nią przeżyć jakieś wspólne doświadczenia, ze mną, tak jest ;-) (łączę to na siebie) że uważam, że takie chwile są rzeczywiście bardzo cenne i tacy ludzie którym możesz naprawdę zaufać, jest to coś, na co trzeba zwracać szczególną uwagę”

Czy to jest jasne i zrozumiałe, co ja tutaj przed chwilą zrobiłem? Wziąłem kilka składowych i w trakcie normalnej zwykłej rozmowy, poruszania zwykłych tematów, zacząłem mówić, jak to jest, gdy zaczynasz komuś ufać. Co ona musi zrobić w swojej głowie słuchając tego?

Kotwice to jest coś takiego, że możesz dany stan zakotwiczyć na jakiś bodziec, i potem wywoływać bez powtarzania patternów. To jest taka wredna NLP-owska sztuczka, ażeby sobie oszczędzić języka i automatycznie wywoływać później te same stany. Można to zrobić na kilka rozmaitych sposobów. Ja lubię różne rozmaite fajne stany kotwiczyć na siebie.

Rozmawiasz z nią na dowolny temat, z którego potem przechodzisz na dowolny użyteczny temat, np. od tematu grafiki komputerowej do zaufania:
„to ciekawe, czasami są rzeczywiście eksperci od grafiki komputerowej, ludzie, którzy się rzeczywiście znają. I możesz im zaufać. To jest trochę coś innego jak ludzie, którym w ogóle nie można zaufać. I ostatnio zastanawiałem się nad tym, jak to jest, że spotykasz kogoś i od razu czujesz, że możesz mu zaufać...”
To są dwa tematy całkowicie odrębne, natomiast można przejść z jednego w drugi.

Czy nie sądzicie, że to jest naprawdę wredne?

Procedura tworzenia patternu:
Myślisz:
1.jaki stan chcesz wywołać
2.jakie są składowe tego stanu, co musi w tym być
3.robisz opis tego stanu – w momencie gdy robisz opis, co się dzieje w jej głowie? Ona musi przywołać swoje własne doświadczenia. Ja mówię o takich sprawach jak zaufanie po to, aby ona przywołała swoje własne doświadczenia! Nie mówię o obrzydliwościach miesiączki dla kobiet, bo na cholerę mi to, ja mówię o takich sytuacjach, gdy ona czuje do kogoś zaufanie. Mogą zdarzyć się dwie sytuacje:
a.ona kiwa głową i mówi: tak, tak, tak, to jest dokładnie w ten sposób
b.albo poprawia mnie - nie, nie, nie - to nie jest tak, że ja sobie pozwalam na szczerość, ja wtedy zaczynam myśleć o tej osobie, że to jest ktoś szczególny. A ja mówię: „tak, zgadza się. Wtedy, gdy zaczynasz myśleć o tej osobie, że to jest ktoś szczególny” (używasz wtedy dokładnie jej sformułowań, zaczynasz używać jej słów kluczowych albo słów transowych – takich słów, które są dla niej ważne i powtarzasz je łącząc je z sobą.

0 komentarze:

Prześlij komentarz