POBIERZ CAŁE SZKOLENIE - VIDEO i PDF

piątek, 12 listopada 2010

Parę ćwiczeń na pracę z głosem / jak poderwać dziewczyne i zawładnąć jej umysłem / Lekcja 21

Parę ćwiczeń na pracę z głosem. Zwalnianie, sterowanie. Nie tylko głos, ale i sposób mówienia.

Kto z was zetknął się z jakimiś technikami relaksacyjnymi? Generalnie techniki relaksacyjne polegają na tym, że ktoś mówi pewne rzeczy po to, aby osoba która słucha się zrelaksowała. Są to czasem wizualizacje, czasem się mówi po prostu: zamknij oczy i zaczynasz się czuć zrelaksowany...

Same słowa, instrukcja typu: Przypomnij sobie sytuację w której naprawdę się relaksujesz. I czujesz jak twoje ciało się odpręża, mięśnie się robią ciężkie, czujesz się coraz bardziej zrelaksowany, a myśli płyną powoli, coraz wolniej i wolniej.
Same słowa działają. Ja mogę to powiedzieć na kilka sposobów. Mówimy powoli, pauzy!!! Tempo, rytm, ton. Umiejętność zwolnienia i używania pauz daje efekt hipnotyczny.


Jaki stan wywołuje kawał, ten o voodoo wibratorze?
Kawał o voodoo wibratorze wywołuje stan ostrego podniecenia seksualnego.

Quiz:
Jaki stan wywołuje kawał o voodoo dildo?
a)głębokiego relaksu
b)poczucia bezpieczeństwa i spokoju
c)wściekłej agresji
d)podniecenia seksualnego.

Czyli rozmawiasz z dziewczyną i ona słuchając tego co mówisz zaczyna się czuć ostro podniecona seksualnie. Czy to wystarczy? Oczywiście, że nie!!! Paweł miał kilka takich sytuacji, że opowiedział lasce ten kawał a ona zaczęła pełniej i głębiej oddychać, nerwowo się kręcić na krześle, pojawiły się jej czerwone plamy (zwłaszcza u blondynek jest to charakterystyczny sygnał) tu na dekoldzie i na szyi – są to wszystko fizjologiczne wskaźniki ostrego podniecenia – najprawdopodobniej, na 99% ona ma w tej chwili mokro w majtkach. I co się stało? Szybko się pożegnała i poszła prawdopodobnie spotkać się i rżnąć ze swoim chłopakiem. W związku z czym musisz ten stan zakotwiczyć, skierować na siebie. Tym bardziej, że ona nie wie, że to słowa w tym kawale, słowa, które ty wypowiadasz wywołują to uczucie. Jedyne czego ona jest świadoma, to to, że robi mi się tu mokro, mam znajome uczucia w ciele i dzieje się to w trakcie kiedy ten mężczyzna do mnie mówi i mam go przed sobą. W związku z tym jaki jest jedyny, prosty i oczywisty wniosek dla niej – to on na mnie tak działa. Rozumiecie to? Robimy to, aby ona myślała, że to ja tak na nią działam. Wiedząc o co chodzi i jak to działa możesz używać tych technik w dowolny sposób. Ważny jest tylko ten jeden cel – wywołać w niej ten stan i sprawić, by pomyślała, że to jest reakcja na ciebie.

A co zrobić w sytuacji, gdy dziewczyna jest podniecona, śmieje się i kręci ale nie działa to na twoją korzyść? Do tego służą kotwice.

Kiedy już siedzisz i rozmawiasz z nią i masz z nią dobry kontakt, używasz zwrotów zmiękczających, cytatów, po to żeby wywołać w niej stan, to od razu zaczynasz wbudowywać w to pewne skojarzenia i połączenia ze swoją osobą, np.:

Temat = Jak to się dzieje, kiedy ludzie spotykają się ze sobą
„Interesującą sprawą jest to, co czasami się ludziom przydarza, kiedy spotykają nową osobę. Wiesz, codziennie, co tydzień, co miesiąc spotykasz dziesiątki albo setki nowych ludzi i większości z nich nie pamiętasz. Ale czasami się zdarza, zauważyłem że się zdarza, że spotykam osobę i od razu coś zaczyna, wiesz, iskrzyć. Wiesz jak to jest, kiedy ty zaczynasz spotykać nową osobę (pokazujesz na siebie) i uświadamiasz sobie, że między wami zaczyna coś iskrzyć (robisz gest między nią a sobą). I nawet nie wiesz dlaczego, bo znacie się kilkanaście minut dopiero, ale patrzysz na tą twarz przed sobą, słuchasz tego głosu, który do ciebie mówi i czujesz, że w jakiś tajemniczy sposób ten ktoś coraz bardziej magnetycznie zaczyna ciebie przyciągać.”

Co ona najprawdopodobniej może zrobić w takiej sytuacji, gdy zaczyna coś do ciebie odczuwać, do obcej osoby? Najprawdopodobniej, co większość kobiet spróbowałaby zrobić w swoim umyśle? Zatrzymać się. Ona wtedy próbuje to powstrzymać, przecież zna cię dopiero kilka minut.

Robisz na to pacing:
„I nawet próbujesz sobie to zatrzymać, albo przestać, i im bardziej próbujesz o tym nie myśleć, tym bardziej myśl powraca. Patrzysz na tego kogoś i słuchasz tego głosu, i czujesz, że zaczynasz mieć ochotę...”

To zaczyna się od:
„czy zdarzyło ci się kiedyś...”
albo
„wiesz jak to jest, kiedy spotykasz tę osobę i czujesz, to jest tak jak wtedy, gdy...”

Możesz to na przykład połączyć z wywoływaniem uczucia podniecenia:
„patrzysz na tego kogoś i słuchasz jego głosu i każde jego słowo dociera gdzieś tam głęboko do ciebie i każde słowo sprawia, że zaczynasz fantazjować na temat tego, jakby to było. Odczuwasz znajome uczucia narastającego podniecenia. To jest dokładnie tak jak wtedy, kiedy jesteś z kimś (ze swoim mężem, przyjacielem, chłopakiem) z kim czujesz się bezpiecznie i czujesz, że masz ochotę się kochać. I on może ci coś opowiada, patrzysz na niego i słuchasz jego głosu, rozmawiacie na jakiś neutralny temat a ty zaczynasz fantazjować na temat seksu z nim, albo jakby to było.”
W ten sposób zaczynasz już od początku kierować to na siebie. Masz już część odpowiedzi? Dalej są kotwice.

Kotwice

Kotwice – można wywołać i zakotwiczyć stan:
zainteresowania
relaksu
mobilizacji
euforii
podniecenia
ostrego entuzjazmu
energii
zwycięzcy
itd.

Stan zniecierpliwienia, gdy nie możesz się na coś doczekać:
„Często mi się zdarza, że zaczynam się niecierpliwić, gdy na coś czekam. Wiesz jak to jest, gdy czekasz na coś fajnego i nie możesz się doczekać i zaczynasz odczuwać narastającą niecierpliwość do tego stopnia, że czujesz się coraz bardziej zniecierpliwiony, coraz bardziej i bardziej, wręcz twoje mięśnie stają się niecierpliwe. To jest dokładnie tak jak wtedy, gdy wiesz, że masz dostać coś i czekasz na ten moment. To jest tak jak kiedy w dzieciństwie patrzyłeś pod choinkę, leżał jakiś prezent i wiedziałeś, że to jest prezent dla ciebie i czekałeś siedząc przy tym stole, kiedy będzie moment rozdawania prezentów a cała rodzina jakby na złość jadła powoli, powoli i powoli i im dłużej to trwało, tym bardziej się niecierpliwiłeś, ponieważ miałeś... Czujesz to?”
W tym momencie sięgam i lekko naciskam przedramię. W momencie kiedy o tym mówiłem pojawił się ten stan? Pojawiło się to wspomnienie? Tak? Dobra. Tak założyłem kotwicę. Teraz trzeba ją przetestować. Ja po prostu sięgnę i dotknę tego miejsca i zobaczymy jak szybko pojawi się to uczucie. Dobra? Tylko i wyłącznie obserwuj to uczucie. Już? Czyli kotwica działa. To jest skojarzenie tego bodźca z tym uczuciem. Cała reszta jest wyrzucona. Niepotrzebna.

Będziecie mieli pewne zadanie dzisiaj. W przerwie obiadowej ruszycie i będziecie mieli pewne zadanie do wykonania. I na pewno to ci się spodoba. Tylko będziesz musiał trochę poczekać. Jeszcze trochę czasu zostało. Co ja robię? Pomyśl teraz o tym zadaniu... Już się nie mogę doczekać... Rozumiecie to?

Jeżeli ja zastąpię niecierpliwość jakimś innym uczuciem, np. podniecenia i powiem:
„wiesz jak to jest...”

W jaki sposób wejść na temat tego podniecenia seksualnego?

Jeden z uczestników pyta, czy kotwicę umieszczać na końcu wypowiedzi?
Niekoniecznie. Ja obserwowałem go. Obserwujesz osobę którą zakotwiczasz i kiedy widzisz objawy, że ona zaczyna odczuwać to o czym mówisz, wtedy zakładasz kotwicę. Nic nie mówię, po prostu dotykam – i później kiedy dotykam tego miejsca – nic nie mówisz, pojawia się uczucie. Dowolne które zakotwiczyłeś.

W jaki sposób zacząć rozmawiać z nią na tematy, które wywołują w niej ostre uczucia seksualne?

Otwarcia:
„oglądałem wczoraj w telewizji program...”
„rozmawiałem wczoraj z moją koleżanką / siostrą Renatą...”
„moja koleżanka Ewa opowiadała mi...”

„wiesz co, skoro się nam tak świetnie rozmawia, to chciałem się ciebie o coś zapytać, jako kobietę. Rozmawiałem ostatnio z moją siostrą Renatą i ona powiedziała, że czasami jej się zdarza coś zupełnie dziwnego. Na przykład opowiedziała mi, że niedawno siedziała w pracy – pracuje w dziale obsługi klienta – przyszedł klient i rozmawiała z nim i w pewnym momencie zdała sobie sprawę, że patrzy na jego twarz i słucha tego głosu (już zaczynam używać wieloznacznego języka: tę twarz, słucha tego głosu, tamtego głosu, jego głosu, mojego głosu) i zaczyna sobie uświadamiać, że ma na niego ochotę. Wiesz jak to jest, gdy patrzysz na prawie nieznajomego mężczyznę i zaczynasz sobie wyobrażać, jakby to było, gdybyś leżała z nim nago, gdyby ta ręka... pieściła twoje najwrażliwsze miejsca... po czym próbujesz przestać. Im bardziej próbujesz, tym bardziej ta myśl powraca. No i moja siostra powiedziała, że ta rozmowa trwała z pięć minut i wraz z każdą kolejną minutą jej podniecenie narastało a fantazje powracały w coraz bardziej niepohamowany sposób.”

Wywołuje stan? Potem przechodzisz do dowolnego tematu, który dalej ładuje ten stan, po czym możesz przejść do dowolnego tematu albo zrobić dowolną rzecz:
„Słuchaj. Wiesz co – fantastycznie mi się z tobą rozmawia..”
I dotknąć jej barku. Wyższa szkoła jazdy to zrobić to głosem. I kiedy wchodzę na ten temat, to zmieniam trochę głos, obniżam, i zmieniam barwę:
„i wiesz, moja siostra Renata powiedziała, i wiesz jak to jest – patrzysz na obcego faceta, widzisz tą twarz, którą znasz od paru minut, słyszysz ten głos, słuchasz tego głosu, i zaczynasz odczuwać narastające podniecenie i w jakiś tajemniczy albo dziwny sposób, albo zaskakujący dla ciebie sposób, łapiesz się na tym, że zaczynasz fantazjować o tym, jakby to było, gdyby ta ręka zaczęła cię pieścić.”
Ona to wszystko sobie wyobraża ;-) Tak działają kotwice. Po czym zmieniam ton głosu i w dowolnym momencie mogę powiedzieć:
„słuchaj, ciekawy jestem, czy ty również zaczynasz zdawać sobie sprawę z tego co czujemy do siebie”
Można to zakotwiczyć. Co się dzieje w momencie, kiedy mówię: czy ty też zaczynasz zdawać sobie sprawę z tego, co czujemy do siebie? Jaka tu jest presupozycja? Że jest coś z czego ja sobie zdaję sprawę. Że coś jest, tylko ona jeszcze o tym nie wie. Zgadza się? I kiedy używam tego tonu głosu, sięgam, dotykam i odpalam kotwicę, wtedy pojawia się uczucie.

Znajomy kiedyś mi opowiadał coś takiego, że ćwiczył taki tekst z jedną ze swoich kochanek, że chciał namówić ją na seks z nią i jej siostrą. I chodziło mu o to, że chciał połączyć jej myślenie o tym temacie z uczuciem podniecenia, dokładnie tak jak wam mówiłem przed chwilą.
Teraz masz kotwicę na to, że jak dotkniesz, to ona zaczyna odczuwać podniecenie. I teraz chodzi o to, żeby to połączyć z odpowiednim wyobrażeniem w jej głowie. Bo wiecie, że jak coś się pojawi w jej głowie, to ona myśli wtedy, że to jest jej myśl i że ona jest autorem tego.
„ciekawy jestem, czy miałabyś na tyle ochoty i odwagi, żeby sobie wyobrazić, jakby to było, gdybyśmy np. poszli teraz do mnie”
Odpalasz kotwicę – ona ma obraz pójścia do ciebie i jednocześnie czuje podniecenie. Jaki wniosek ona z tego może wysnuć? Czy ona pomyśli wtedy:
a)cholera, ale jestem niemoralna, muszę pójść do spowiedzi, czy myśli:
b)to ciekawe, podnieca mnie sama myśl o pójściu z nim ;-)

Ten znajomy, wcześniej, zanim zaczęli się kochać, gdy rozmawiał z nią i widział, że zaczyna narastać w niej podniecenie, założył jej kotwicę gdzieś na karku. Przetestował ją i ona działała. I jak przestali się kochać, tak leżeli sobie i rozmawiali, to on powiedział:
„wiesz co, ciekawy jestem, czy miałabyś na tyle elastyczną wyobraźnię, czy miałabyś na tyle odwagi, żeby sobie wyobrazić, jak się kochamy w trójkącie: ty ja i twoja siostra, jak w czasie gdy leżysz a ja robię ci minetę, ty namiętnie liżesz sutki swojej siostry”
I w tym momencie odpalił jej kotwicę. I mówił, że to było niesamowite. Bo ona tak leżała, patrzyła tak do góry, co wskazuje na to, że ona w tym czasie generuje obrazy w głowie. Oglądała tą sytuację. W tym momencie on odpalił kotwicę. Widział jak ona w tym momencie wzięła głębszy oddech, tak trochę się poruszyła zaskoczona, po czym po jakichś 5 czy 10 minutach powiedziała: wiesz co, powiem ci coś, chociaż nie, a zresztą, wiesz co, jak rzuciłeś ten swój pomysł z tym trójkątem, to próbowałam sobie to wyobrazić i muszę ci powiedzieć, że nawet poczułam się podniecona tą myślą. Ona myślała, że czuła się podniecona tą myślą ;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz